Hotel Castelnor
Descriere: Aflat în Păltiniș, Castelnor este un loc aparte, dacă e să vorbim de arhitectura sa, atenția la detalii, decorațiunile sau terasele cu vedere. Oaspeții cazați în acest loc se bucură de restaurantul hotelului, de piscina în aer liber, cea interioară sau de centrul de fitness. Castelnor pune la dispoziție un bar, un lounge comun, grădină, Wi-fi gratuit, dar și o recepție non-stop, depozit de bagaje și room-service. Aici, aveți parte de mic dejun continental sau tip bufet.
Farmecul acestui loc este dat și de faptul că personalul este amabil, mâncarea este gustoasă, iar toate camerele includ o zonă de relaxare, birou, TV cu ecran plat cu canale prin satelit și băi private cu toate articolele necesare. Zona din jur este cunoscută pentru schi și ciclism.
În apropiere aveți pârtia de schi Onceşti – Păltiniş, Arka Park, Pârtia Trecătoarea lupilor și Muzeul în aer liber ASTRA. Orașul Sibiu se află la 30 de kilometri, iar cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internațional din Sibiu, situat la 18 km de Castelnor (proprietatea pune la dispoziție un serviciu de transfer de la/ către aeroport pentru un cost suplimentar).
Adresă: DJ 106A, 550001 Păltiniş, România
Telefon: 0734 454 322
Email: office@castelnor.ro
Facebook: https://www.facebook.com/castelnor/
Instagram: https://www.instagram.com/castelnor/?hl=ro
Rezervare Booking: https://www.booking.com/hotel/ro/castelnor.ro.html
Website: https://www.castelnor.ro/
Am rezervat un sejur de 8 nopti (sezon, august 2021) dar am fost nevoiti sa plecam dupa numai 4 zile! Am platit un tarif de 190 euro / noapte, camera dubla superioara, ceea ce pozitioneaza locatia in top cele mai scumpe locatii din Romania, dar nu numai din Romania. Un astfel de tarif este peste medie, oriunde in Europa, la aceleasi 4 stele. Datorita locatiei si din respect pentru investitori, am dat 2 stele. Altfel, pe bune, as fi dat doar 1 stea. Problemele hotelului sunt MANAGEMENTUL, PERSONALUL si SERVICIILE.
––––––––
DE REMARCAT:
––––––––
# pozitionarea hotelului si privelistea sunt senzationale
# zona este linistita si extrem de relaxanta
# arhitectura hotelului este una tip castel, camerele sunt amenajate rustic, cu mult bun gust / nu s-a facut rabat la calitate in ceea ce priveste dotarile din camere
# hotelul are doua piscine, una interioara si alta exterioara, ambele de tip „infinity pool” / apa din piscina nu are clor, se foloseste sare pt filtrare si curatare (cel putin asa am avut impresia)
# zona spa este foarte dotata
# wifi gratuit care functioneaza foarte bine, fara intreruperi
# in mod evident s-a investit serios iar rezultatul este remarcabil
––––––––
DE CORECTAT:
––––––––
# NU se respecta masurile de protectie anticovid – sunt afise expuse privind obligativitatea purtarii mastii la interior, pe site hotelul declara ca respecta toate normele de protectie si distantare sociala. In realitate este o diferenta foarte mare intre ceea ce se declara si ceea ce se aplica in fapt.
# BUCATARIA – mancarea este la limita acceptabilitatii. Calitatea nu justifica preturile din menu. La felurile de mancare comandate lipsesc ingrediente – ele sunt specificate in menu – dar nu le vezi in farfurie. In mod evident, hotelul se bazeaza pe faptul ca turistii nu au alte optiuni de a lua masa, in zona.
# CURATENIA in camere – se face superficial, practic doar se ridica gunoiul si se schimba prosoapele. In 4 zile nu s-a dat niciodata cu aspiratorul. Nici vorba de schimbarea lenjeriei.
# Alte aspecte
• Cu mici exceptii, PERSONALUL este mai degraba neglijent si nepoliticos. Dai „buna dimineata” si in cel mai bun caz ti se raspunde monosilabic (restaurant, receptie, cameriste). Intotdeauna noi am fost cei care au salutat primii. In momentul cand atragi atenția asupra vreunui neajuns sau faci o sugestie, atitudinea este ca deranjezi. Personalul nu poarta ecuson, deci nu poate fi identificat. A existat un incident, in care comportamentul unei anumite persoane (Claudiu, un barman, leader informal al personalului de la restaurant, promotor activ al nerespectarii normelor anticovid) a fost total inadecvat (agresiv si arogant!) – acesta a fost incidentul (picatura) care a umplut paharul!
• Terasa restaurantului este amenajata absolut impropriu pentru un hotel de 4 stele. Servirea la mese se face pe niste servete ordinare de plastic. Pe marginea terasei este depozitat, la vedere, mobilier de terasa neutilizat. Pe terasa este montat un cort mare de poliplan murdar (din acelea care se folosesc la nuntile organizate in aer liber). Acest cort strica cu totul aspectul si arhitectura deosebita a hotelului. Mobilierul de relaxare de pe terasa (banchetele) nu poate fi folosit deoarece, in cea mai mare parte din timp, nu are pernele puse (desi ele exista). Vedeti pozele postate.
• Servirea in spatiul de spa se face aducand paharele cu bauturi cu mana (nu se folosesc tavi) iar sticlele de apa se servesc la subrat!!! Curatenia pe scarile exterioare de acces la piscina in aer liber nu se face.
• Caruciorul de bagaje este inutil. Fiind prea mare, nu intra in lift, deci singura solutie este sa fie carate bagajele pe scari sau sa faci mai multe drumuri cu liftul.
• Camera dubla superioara in care am stat a avut un balcon impropriu, in care putea sta o singura persoana – desi a fost vanduta ca si camera dubla. Configuratia camerei este, mai degraba, cea a unei camere single. Pe balcon, un singur scaun, de aluminiu cu imitatie de rachita, avand pe margini plasa rupta. Am incercat sa il schimbam, am obtinut in final unul cu mai putine rupturi!
––––––––
PS: Am primit un telefon din partea managementului. Daca nu a fost cumva un gest de complezenta, ar putea fi sperante. Ramane de vazut!
Am petrecut un revelion de vis, totul la superlativ, mâncare foarte bună, curățenie, personal calificat și atent la detalii, spa și servicii de nota 10! Ne am simțit foarte bine, mulțumim personalului și conducerii, Felicitări! Vom reveni cât mai curând!